Σελίδες

Κυριακή 30 Νοεμβρίου 2014

Adaptation Failed






   Κάθεστε αναπαυτικά? Μαξιλαράκι στο πωπουδάκι βάλαμε?Αρχίζω λοιπόν!
   Το διήμερο που μας πέρασε αποφάσισα να κατεβάσω ένα βιβλίο στο κινητό μου να έχω να διαβάζω γιατί ήμουν εκτός σπιτιού εκατομμύρια ώρες. Έτσι λοιπόν είπα να πάω με το ρεύμα και να κατεβάσω κάτι από τις top πωλήσεις του google play. Οι τίτλοι που πέρασαν από τα μάτια μου είναι απίστευτοι, αγάπησα όμως μόλις έναν: Riding with the cop (the pleasure of his punishment). Ναι πολύ καλά κατάλαβες,πρόκειται για spicy ροζ νουβέλα όπως ακριβώς και οι 100 πρώτοι τίτλοι που θα διαβάσεις και συ άμα μπεις, με εξαίρεση ένα βιβλίο για τον Τέσλα και δύο βιβλία μαγειρικής.Η δε συγγραφέας είναι φτυστή η Τένια Μακρή. Με αυτό τρόπο ανακάλυψα ότι μάλλον το 50 αποχρώσεις του γκρι δημιούργησε νέα τάση στα βιβλία και άφησε πολλές ακόμα ξαναμμένες αναγνώστριες, άσε που με την ηλεκτρονική μορφή του βιβλίου δε σε παίρνει και κανείς χαμπάρι τι διαβάζεις ούτε έχεις να αντιμετωπίσεις περίεργα βλέμματα από βιβλιοπώλες. Εμένα πάλι αυτό που με προβληματίζει είναι το ηλικιακό εύρος των συγγραφέων αυτών,Ελληνίδων και μη, το οποίο κυμαίνεται μεταξύ 40 με 50 (θεωρήστε με ευγενική,και εμείς θα τα φτάσουμε μια μέρα τα -αντα).Α! είναι και η Τσιμτσιλή που κατεβάζει το μέσο όρο! Τι φάση με όλες αυτές τις κυρίες??? Ξύπνησαν μια μέρα και καταγράφουν απωθημένα στο χαρτί? Έχω αρχίσει να φοβάμαι ότι μια μέρα θα ξυπνήσω και θα δω και τη μάνα μου α) να τα διαβάζει β) να τα γράφει. Μάστιγα σου λέω.
Για να επανέλθω τελικά κατέβασα το Gone Girl  της Gillian Flynn, που μόλις τώρα κατάλαβα ότι είναι γυναίκα γκουγκλάροντας το όνομά της για να το γράψω σωστά -επίπεδο βλάβης 158- και κατάφερα να διαβάσω το μισό έως τώρα. Ως περίεργος άνθρωπος όμως,δεν άντεχα να περιμένω άλλες 200 σελίδες να καταλάβω ποιος την έφαγε τη κοπελιά και έβαλα να δω την ταινία -εκτόξευση σε επίπεδο βλάβης 207- .
   Η απορία μου λύθηκε δεν έχω παράπονο αλλά η ταινία με σύγχυσε. Δε το περίμενα αυτό από τον David Fincher. Ντροπή σου David! Τέτοιο κουτσούρεμα σεναρίου δεν έχω ξανά ματαδεί! Για να καταλάβεις οι 200 περίπου σελίδες που διάβασα εγώ ήταν βαριά το πρώτο μισάωρο της ταινίας (συνολικής διάρκειας 2,5 ωρών) και από την αρχή σου δημιουργεί μια λάθος εικόνα για το πρωταγωνιστή κάτι που στο βιβλίο δημιουργείται σιγά σιγά ιντριγκάροντας τον αναγνώστη με πολλές άλλες λεπτομέρειες που στη ταινία δεν υπάρχουν καν. Η πλάκα είναι ότι τη προσαρμογή του σεναρίου την έκανε η ίδια η συγγραφέας και του άλλαξε τα φώτα.Πείσμωσα και είπα ότι θα τελειώσω το βιβλίο και ας ξέρω το τέλος. Άμα πάντως δε διάβασες το βιβλίο δες την ταινία θα σ'αρέσει, έχει τέτοια ανατροπή που δεν γίνεται  να περάσει απαρατήρητη,όπως και ο Ben Affleck που ντούκεψε για τον Batman (αυτό θα γίνει κάποια στιγμή ποστ από μόνο του). Εγώ πάντως σου προτείνω να διαβάσεις και το βιβλίο, το έχει και σε καλή τιμή εδώ.

Κλείνω με ανακοίνωση κόλαφο. Από αύριο ξεκινάει η Blogovision!!!!Καθημερινά posts για τα 20 καλύτερα (για μένα) albums του 2014.
Stay tuned...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου