Σελίδες

Δευτέρα 2 Μαρτίου 2015

Ace in the hole







Κάποτε είχα διαβάσει ένα άρθρο για έναν καλλιτέχνη που ξεκίνησε ένα project και γέμιζε με lego τις τρύπες από τους τοίχους κτιρίων.Υπέροχο!!! Είναι σαν να βάζεις hansaplast hello kitty σε ψηλό μουσάτο γκόμενο, δεν υπάρχει περίπτωση να μείνει απαρατήρητο και δεν υπάρχει περίπτωση να μην σε κάνει να γελάσεις. Έτσι και εγώ ήθελα να γεμίσω τη τσάντα μου με lego και όπου έβρισκα την ευκαιρία να γέμιζα τρύπες. Μη τα πολυλογώ δε το έκανα ποτέ, κάτι μέσα μου με σταμάτησε. Σήμερα με καθαρό μυαλό και σύνεση καταλήγω να πιστεύω ότι δε το έκανα γιατί το υποσυνείδητό μου
Α. με θεωρούσε στόκο (τι τα θες τα lego μάνα μου μπορείς και χωρίς αυτά να γεμίσεις τρύπες)
   Β. με θεωρούσε σαν ένα μεγάλο κομμάτι emedal (έχεις δικές τρύπες να γεμίσει πρώτα κοπελιά!)

Η αναλογία είναι 30-70 με ισχυρότερη τη πιθανότητα να πίστευε το Β και μάλιστα με έχει αποτρέψει πολλές φορές από κάτι παρόμοιο. Γιατί νταρλινγκς μερικές φορές είναι πιο εύκολο να δεις πόσο μεγάλη ήταν η τρύπα αφού πάσχισες να τη γεμίσεις και ακόμα πιο εύκολο να βρεις τρόπο να γεμίσεις ξένες τρύπες μήπως και ξεχάσεις τις δικές σου.


ΥΓ Πάντως ο artist συνεχίζει ακόμα www.dispatchwork.info

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου